10 Haziran 2012 Pazar

BU SENENİN BÖLÜMLERİNİ YAPTIK

Bu yılın bölmelerini yapmaya başladık 5-6 gün sonra biraz daha bölüp hazır memelerden vereceğim 3-4 gündür bal gelmeye başladı bakalım bu yıl bal sezonu nasıl olacak, benim düşüncem çok iyi bir sezon olmayacak o yüzden bir çok arıyı birleştirerek kuvvetli koloniler yapmaya çalıştım bakalım hep birlikte göreceğiz, sabahları arılığımın orda tavşanlar cirit atıyo, okadar yakınıma kadar geldilerki videoya alayım dedim hafıza kartı doluymuş ben hafıza kartından bişeyler silene kadar birisi kaldı sadece bende onu görüntüledim, ancak bu sefer bir türlü videoyu yükleyemedim ilerki günlerde umarım yüklerim. Mehmet YÜKSEL mutlu tavşan diyoya hani asıl mutlu tavşan bu bence geçen yılda görüyordum, bu yıl üç tane oldular, kışa kadar 7-8 tane olurlar diye düşünüyorum, avamı gelsem buralara kışın ne yapsam....

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. gelinde beraber gidelim inşallah amirim, bakalım o tavşanlar güvecin içinde nasıl duracak :))

      Sil