8 Nisan 2012 Pazar

2011 yılı haziran ayında arılığımın görünümü

Geçen yıl durumlar güzeldi aşağıdaki resimler geçen yıl haziran ayına ait , bakalım bu yıl nasıl olacak, şu an sivasta arılarda 4-5 çerçeve civarında yumurta var ancak yumurta tüm çerçeveye yayılmış durumda değil ön kısımlara doğru ağırlıkta, bazı arılarım 10 çerçeve civarı zayıf olanları ise 2 adet 5 çerçeve arım var diğerleri 6-7-8 çerçevelerde, bahar erken zamanda bir kez amitraz içerikli ilaçla varroa mücadelesi yapmıştım 4-5 gün öncede bir kez okzalik asit damlatma uygulaması yaptım, ilerleyen günlerde formik asit uygulaması yapacağım ancak havaların biraz daha ısınmasını bekliyorum. İki gündür gündüzleri çok rüzgarlı ondan önceki üç gün havalar çok güzeldi bende havaların güzelliğini fırsat bilip kovanları aktarıp temizledim ve pürmüzle yakmak sureti ile dezanfekte etmiştim. Havaların biraz daha ısınıp şurup verilecek seviyeye gelmesini bekliyoruz beslemeye devam edeceğiz nasip olursa, bakalım hayırlısı artık

2 yorum:

  1. Kardeşim hayırlı uğurlu olsun
    Resimlerde çok güzel,ALLAH emeğini boşa çıkarmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun amirim Allahım kimsenin emeğini boşa çıkarmasın

      Sil