21 Nisan 2012 Cumartesi

ŞURUPLAMAYA BAŞLADIK


Çalışmaları bu şekildi gittiğimde hemen şuruplukları koymaya başladım. Bir yandanda kontrol yapıyorum. Aşağıda resmi görünen ana arıda bir arıza oluşmuş sanırım yumurtlamasında bir sıkıntı var


Aşağıda zayıf arılarımdan birisinin resmi var diğerlerinden takviye bekliyor bizde uygun zamanı bekliyoruz takviye vermek için


Kontrollerde ana arıyı görünce blogu olan abiler gibi bizde fotoğraflayalım dedik


Kuvvetli kovanlarımdan birisinide fotoğrafladım onların yumurta düzenlerine geçenlerde bakmıştım bugün bakma gereği duymadım bir kovanım ana arısını değişmiş çok tek tük erkek arı var umarım ana çiftleşebilir 3-4 gün önce çıkmıştı tarihini yazdım 10-12 gün bekleyeceğiz inşallah yumurtlar


Son olarak şuruplarını verip geldim umarım yumurtayı artırmakta yardımcı olur bu şuruplama . Hadi hayırlısı ..

2 yorum:

  1. Arılığın çok düzenli bundan dolayı seni tebrik ederim,Arılarında MAŞŞALLAHI var o zayıf dediğin arılarda bence güzel ii bir havada bu günlerde bir denkleme yaparsın olur biter,O anaya gelince telde görüştüğümüz gibi ben miyadımı doldurdum beni yenileyin sinyalini vermiş,ALLAH işlerinde kolaylık versin.Arılığın yeride fena değil hani daha o arılık ne kovanlar alır..............

    YanıtlaSil
  2. Teşekür ederim amirim söylediğiniz gibi dün eşitlemeleri yaptım. Arılık yeni misafir bekliyor hayırlısı ile haziranda belli olunca bakıcaz artık başımızın üzerine yeriniz var inşallah bekliyorum amirim.

    YanıtlaSil