8 Nisan 2012 Pazar

bende blog yaptım arıcı abilerim ve kardeşlerim

Çok uzun zamandır bloğu olan büyüklerimizi takip ediyorum. Yaptıkları çalışmaları ve verdikleri bilgileri dikkatlice izleyip kendime dersler çıkartmaya çalışıyorum. Her arıcı kardeşimin bu blogları izleyip mutlaka kendilenin bilmedikleri bazı şeyler bulabileceklerinden eminim. her nekadar benim bloglarını takip ettiğim büyüklerim kadar arıcılık bilgim olmasa da bekli birine benimde faydam dokunur düşüncesi ile bu blogu açma gereği duydum ve aranızdayım umarım beni aranıza kabul edersiniz ilk olarak resim yüklemeyi öğrendiğim andan itibaren arılarımın 2011 yılı haziran ayından olan resimlerini yayınlayarak başlayacağım. sonrada artık yeni resimler ve arılarımın durumları ile ilgili dilimin döndüğü kadarı ile bilgileri yayınlamaya çalışacağım. Umarım yazdıklarımı okuyup olmazya birisi kendine iyi bir bilgi bulursa bundan çok mutluluk duyacağım Ya nasip diyerek sizlerden şu an için ayrılıyorum, hoşçakalın...

1 yorum:

  1. blogger in hayırlı olsun işlerinde ve genel hayatında başarılar dilerim

    YanıtlaSil